Wednesday, June 01, 2011

finally , its mine !

Assalammualakum !

tttttaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddaaaaaaaaaa !
yeyyyy .
memperkenalkan !
my MR.CUTE .

this is call , AQUA PIX WATERPROOF LOMO CAMERA atau UNDERWATER LOMO CAMERA atau apaapa aje lahh yang korang nak panggil .
heee . cantik kan ? ye ! aku taw semestinya cute .
sebab tu aku beli .
gambar dah snap dah tapi nak cuci nye mempunyai masalah . hehe .
nak develop film dia pada zaman canggih dan serba moden sekarang ni amat lahh payah .
pergi kedai gambar :

aku : sini ada service develope film n scan fim dlm CD ?
tokey : tak de . mana ada orang pakai film lagi sekarang .
aku : erkkkk . ye ke tak de ?? (sambil gelak)

hahah . mesti tokey tu kata aku ketinggalan zaman sebab still pakai film lagi .
padahal dia tak tahu sebenarnya die yang ketinggalan .
hahah . okeoke . forget about it . 
sekarang tengah menunggu masa yang sesuai untuk pergi kajang .
nak cari tempat yg boleh develope  film .
kat serdang ni pun ada jugak .
tapi mahal nak mam*** !
sebab dia hantar kat kedai lain .
siap lambat plak tu .
aku nak cari kedai yg bole develope dlm masa sehari je .
ade ke ?? mesti ada kan ?? heee .
pape pun , nanti kan lah my 1st roll oke .
heeeee :)

No comments: