Sunday, June 05, 2011

aku dah balikk !

Assalammualaikum .
lama dah tak on belog aku nih .
maaf lah sayang . pergi bercuti .
internet lak tak de .
nak online camne . :(

okeoke . alhamdulillah .
aku dah selamat pergi dan balek .
vacation to KELANTAN .
bersama famili belah arwah ayah .
memang sangat awesome !
sangat lah seronok .
yelahh . bukan selalu rite .

pergi malam khamis minggu lepas (2jun2011) .
so , aku bajet amek cuti jumaat je .
tapi balek sini , ada kejadian tidak diingini berlaku .
so , kami mengambil masa 12jam untuk sampai kL .
kematu punggung , tak usah cerita lahh .
sampai rumah pukul4pg .
gerak dari kelantan , kul3 ptg .
lama enn ? tak pe lah . dah nasib kami . hihihi .
so aku terpaksa lahh amek cuti ari ini (isnin, 6jun2011) .

nak tau , cerita selanjut nye , nanti kan entry khas aku di kelantan .
nak masuk kan gambar jap .
kalau nak cerita , mesti lah kena ada gambarnya kn .
baru la hot sikit cerita tu . hihih ..
oke2 . byee . c yaa !

No comments: