Saturday, June 18, 2011

selamat pengantin baru .

Selamat Pengantin baru utk kawan opis lama aku .
kawan rapat masa kat opis dulu .
so hari ni majlis sanding dia
kami reramai pun pakat2 nak pergi konvoi .
tapi aku konvoi dua kete je . aku dgn encit bibit .
pastu kawan aku sekeluarga .
yg lain tertinggal . hahah .
sapa lambat , tinggal .
ok . tahniah buat kak suzi .
semoga jodoh berpanjangan hingga akhir hayat .
dapat anak ramai2 yg comel cm ko yer kak .
sungguh ! kau lawa sangat kak !

rasa nak naik pelamin tu , cium2 kau je . hahahah .
tapi tak sempat nak tunggu die makan berabad .
addin dah buat hal .biasa lah budak kecik .
bukan bole lama kat tempat camtu .
so , kami lambai akk dari jauh je oke . heheh .
ok . dah2 . layan gambar .
gambar tak cantek sgt .
pakai kamera handset je . jauh plak tu .
encik bibit nya lupa pulak bawak kamera ! ishhhh .
ok . daaaa ! :)
kad jemputan .



goodies bag :)

kad jemputan #2 .


sebelum kuar , snap dulu .0

ondaway ke kenduri .

tema purple puteh .

see . cantek kn dia . :)

kak sue + aku .

kak sue + addin yg lasak . heee .

macam2 lah addin ni .

meja makan pengantin .


kualiti kurang bgos .


katering .


No comments: