Wednesday, June 08, 2011

kelantan part 1 .

Assalammualaikum .

haaa . dah boleh buat entry pasal pergi kelantan haritu .
heeee .
oke . kita bermula dari hari pertama oke . kami gerak keluar dari serdang , lebih kurang pukul8 . pergi rumah paklong dulu kat segambut . pastu gerak selayang , rumah nenek yah + tok mat . ambil dorg . pergi dua kete je . myvi + avanza . 12org semua nya yg g . pukul10 baru gerak ke kelantan . sangat lah seronok . sebab bukan selalu dapat camni . sampai kelantan , pukul6 pg . penat sangat . naseb baik aku tak drive . ngeh3 ! sampai je , terus pegi umah saudara . pastu terus check in kondo . terus tido . zzzzz ! penat kan . smpi pg tak tdo .

tido kejap je . pastu siap2 nak pergi PASAR SITI KHADIJAH . tak sah la kalau pegi kelantan tak pegi pasar ni . semua jual baju batik sahaja oke ! cantik2 . sangat cantik . layan gambar je la oke . malas nk story panjang2 .
selamat datang :)


dipenuhi batik .

pilih2 .

heee . murah kn :D

rambang mata betul .

ibu aku . beli sakan lah dia .

kameja batik . 
ok . lepas pergi pasar tu , kami lapar . pastu kami makan kat pantai cahaya bulan . makanan die uewww ! suck ! tak sedap ! mahal je lebih !! lepas makan , bermula la sesi bergambar .

rojak seafood .



tak sedappp !

sepupu .

sepupu .

paklong maklong . org kuat trip ni .


sepupu sepapat .

aku . abg aku . ibu aku .

anak n ibu .





bendera besar punya !


pantai irama !
ok . lepas tu , balekkk kondo .
dan tidooo .
hari seterusnya , tunggu next entry oke .

No comments: