Sunday, May 01, 2011

al-fatihah utk arwah .

Assalammualaikumm :)

hee . tengok ! tengok page aku !
dah bertukar !
yeyyyy !
finally , aku dah pandai buat belog aku jadi cantikkk !
yehaaa ! nak melompat-lompat kegirangan ni .
terima kaseh pada blogger2 yg sudi buat tutorial :)

sekian :)


**** takziah buat kawan abg , kuyu . telah kembali kerahmatullah arini , 1may2011 lebih kurang pukul3pm lebih td. arwah ditimpa kemalangan semasa on the way pulang serdang. arwah dari teluk batik , konvoi ari sabtu beramai2 . termasuk abang aku. sekarang abg aku baru lepas tunggu jenazah dituntut oleh keluarga arwah. pastu abg ak n kawan2 yg lain terus balik kampung aku. sebab dah dekat dgn kampung so singgah berehat skejap . esok siang baru balek serdang. ya allah ya tuhan ku . kau yg maha pelindung . kau lindungi lah perjalanan abg ku Ya Allah. hati tak senang lagi ni selagi abg aku tak balek . :(

No comments: