Thursday, May 26, 2011

maaf! saya dah tak boleh setia dgn awak lagi !!

Assalammualaikum .
uhuk2 . nak ceritas apa yer ?
weh2 . rumah aku akan pasang unifi .
ok ke unifi ?
sebelum ni pakai streamyx .
abang aku lah menggatal konon nk lagi laju .
padahal dah cukup laju dah streamyx 1mb tu .
dia pun pujuk lah mak aku .
mak aku pun termakan lah pujuk rayu abang aku tu .
pastu mak aku discuss lah dgn aku .
aku ok jer .
sebab wireless kan .
boleh lah aku on9 pakai laptop dalam bilik je pasni .
tak payah susah2 berebut pC ngn abg aku lg psni .
sebab kitorg punya streamyx pakai modem .
so laptop aku tak boleh lah connect internet .
pC abg aku je lah yg bole connect.
so , harini org TM datang nak pasang unifi .
lama jugak lah nak tunggu dia datang .
aku register dah sebulan .
ni baru datang .
pape pun nanti aku update sebagai pengguna baru unifi !
klik gambar untuk maximum view :)
kami amek pakej VIP5 tu je ,.
oke lah kan .
bukan buat business pun .
takat guna internet nak surf2 tenet je .
pastu ada free channel tV lagi .
macam astro lahh .
siap ade dekoder lg .
tapi takde piring oke .
die pakai line internet tu .
kalau korang nak guna unifi , pastikan tempat korang ada line dia .
sebab unifi ni baru lg .
tak semua tempat ada line dia lg .
oke .
mari lah ramai2 die beralih ke yg lebih maju !
ceeeewwwaaahhhh !
hahha !











No comments: