Saturday, May 21, 2011

perempuan !@#$%%^@# !!!

Assalammualaikum !

geram nyerrrr !
ada lah sorang perempuan yg dah 30an , muka not bad tapi tak reti sedekah senyum kat orang !!
what the FISHHHHH !!!
weh pempuan !! kau ingat besar pangkat kau nak jelingjeling aku !
kau , aku n manusia lain sama je !
tak sedar diri . kau ingat kau hebat ke kat dunia ni sampai kau boleh tunjuk hidung tinggi kau kat orang lain !!
pasni aku nampak kau , memang aku buat tak nampak je !
celaka punya pempuan !
haaaa ! kan dah trkeluar sumpah seranah aku ni !!!
tak boleh sabar dah ni !!
dah banyak kali terkena ni !!
tolong lah weh !
susah sangat ke nak senyum !!
kena bayar ke nak senyum ?
aduhhh ! aku rasa kau seorang yg ber'educaed' tapi kau tak ber'educated' dalam adab2 sesama manusia lain !!!
ingat ! HUKUM KARMA .
esok lusa kau senyum kat orang , orang ludah terus kat kau !!
k ! sekian !


**harap maaf lahh bahasa kurang menyenangkan .
mintak tegur kalau tak puas hati . k :)

1 comment:

akutetapaku.com said...

bc n3 d sini...

http://akutetapaku85.blogspot.com/