Thursday, May 12, 2011

kau memang terhebat . tiada yg lebih penting dalam hidup aku selain kau. kau teratas dan sentiasa teratas dalam hidup ku .

Assalammualaikum .
hee . Ya Allah ! fuhh ! fuhh ! berhabuk belog cantek aku ni .
cian dia yer ! hikhik !
maaf lah . apabila perasaan malas menguasai diri ini , aku hanya mampu tertunduk kaku .
ceewwwaaaahhh !
oke2 . stop merepek eqa .
ni pun baru balek opis .
so trpaksa kuatkan diri untuk rajin update belog .
balik2 , lapar la plak .
makan lahh roti dua + satu keping .
tambah dengan coklat peanut coklat .
sedap kan ?? memang sedap .
bila lapar , semua sedap kan .
dah makan 3 keping pun , still lapar lagi .
so , teringat la pulak ada kopok lekor dari ganu belum d goreng lagi .
suruh lah mak aku goreng kan .
hehe . pemalas kan aku .
yerr . mak aku memang sangat manja kan anak2 dia .
die pun terus ke dapur dan goreng .
dah siap , aku terus makan .
tengok , kasih seorang ibu kan .
padahal penat baru balik keje .
tak rehat lagi dah gorengkan aku kopok .
heeee . sayang ibu kuasa juta2 .
haha !
antara yg mak aku selalu manjakan anak2 nye adalah bab makan .
ckap je nak makan apa weh . kalau ada bahan nya  , segera dia buat .
keluar2 bilik je , tengok2 makanan dah siap , dahsyat kan .
heee . masakan mak aku memanglah paling hebat doe !
kalah chef kat hotel ternama taw !
mak aku lah chef one dalam hidup aku !
heeeee .
ok lah . dahh !
nak tengok kat dapur . arini mak aku masak apa ?
ouh yer . fyi , mak ak kekadang malas jugak masak .
hehe . dia masak bila anak2 die buat permintaan je .
hhaha !

haaa ! itu lah ibu terhebat saya . cantek kan ? heee !

No comments: