Friday, July 01, 2011

transformers ! belog bertukarrr !

wah !
bertukar lagi lahh blog thomey aku ni .
nampak nya aku semakin handal mengedit belog ni . (ceewaaah ! bangga sekejap)
yahooo . usaha aku selama ni akhirnya membuahkan hasil . alhamdulillah .
dulu aku dari tak tahu langsung pasal coding belog ni , sekarang da pandai sikit dah .
ni lah hasil kerjasama dgn blogger2 lain yg rajin buat tutorial .
kalau korang nak refer tutorial dorang , semua ada kat blog list aku tepi ni .
korang pilih je yg mana . heeee .
oke . ehhh . dah pukul 2.30 pagi .
kenapa aku tak bole tidur ni . :(

2 comments:

eVa said...

wah! comel betul blog baru ni.. sy takut nak tuka.. takut nanti byk ilang mcm hari tu.. kat mana list2 link tu.. bahagian mana..blur pulak hehe..

NurEqa said...

hehe . terima kasih .
memang takot jugak semua hilang . tawakal je ni .
dah hilang semua , nasib baik bole dapat balek code yg hilang tu . hihihi .

tutorial tu ada kat sebelah kiri kat blog list .
sy refer situ je kalau nk edit mengedit ni . hihihi .