Saturday, July 02, 2011

Special Screening Access : Transformers memang puas hati !

weeehhhooooo !
dapat jugak tengok transformers .
dalam entry ni , aku ada cerita yg aku dapat tiket 1st come 1st serve kn .
dia kata , tak boleh pilih sit . siapa cepat , dia dapat .
sebab , patut bukak dua hall je utk transformers .
tapi dah ramai yg nak tengok , die bukak lah special screening access .

ni lah tiket nya :)




habis je time keje , tepat pukul 5 , aku terus siapsiap nak balik rumah nak siap . wayang start pukul 8.30 . tapi disebabkan kena beratur dan berebut tempat , aku decide baik pegi awal . nanti takde lah kecewa sangat dapat tak best . hahah . siap cepat2 , pukul 6 lebih , encik syg amek terus gerak . sampai the mines pukul7 . perut pulak buat hal merengek minta makan . apa kan daya utk aku melwannya . nanti merajuk , susah hidup aku kan . kami tengok kt depan wayang , masih kosong lagi . so sempat la nak pegi makan . terus serbu mc'D . makan cepatcepat je . order pun yg simple2 je . pukul7.30 , terus tunggu depan wayang .

winkkkk ! kami orang terawal oke . depan wayang tu kosong je . hahaa . tunggu la dgn penuh kesabaran . tunggu jugak kak mira dan bullah . kebetulan tengok sama . lama lah kitorang lepak kat depan tu . pastu nampak orang dah nak start beratur . terus kitaorang beratur . aku di barisan nombor dua oke . heeee . puas hati kan . dapat je masuk , aku terus serbu hall dia . cepatcepat aku pilih sit . memang tersangat puas hati . dapat duduk sit couple pulak tu . tak sia2 aku tunggu lama . heeeee .

oke . mengenai cerita nya , oke . awesome . malas nak cerita banyak . korang pun mesti lah dah tengok trailer dia . korang pegi la tengok . memang best . oke . chawwww .

No comments: