Sunday, July 10, 2011

tolong aku . aku dalam kesusahan . amat memerlukan korang untuk bg semangat kat aku !

mana hilang gadget follower aku yer ?
korang nampak tak ?
kenapa aku tengok tak keluar pun . adoiiii .
korang nampak tak ?
ke korang tak nampak jugak ?
adoii . tolonggg .
macam mana nak buat ni .
korang punya gadget follower ada tak ?
aku blogwalking tadi , ada sesetengah blog yg takde gadget follower jgk .
hilang ke memang blogger tgh problem ni ??
aduhaaiii . risau nokkk !
apa aku nak buat ??????
nak menagis la rasa nyer . tolonggg laaaa . :'(

4 comments:

Cik Ezy said...

widget follower kat blog cik ezy pon hilang..
huu

Kesah NurEqa said...

adoiii . knpe ekk ?? huhu .

HonEyBuNNy said...

sama la..

ila pun xde jugak...blogspot masalah kot...heheh

Kesah NurEqa said...

kn . tapi pepagi ni tgk da ade balek a . da lain skt da part follower tu . patut la hilang skjp . die nk tuka rupa nye . hihiih .