Sunday, August 28, 2011

sesi perkenalan ncik ayen kepada famili aku . :)

ehem2 ! lama betul rasa tak hapdate . kenapa ntah . perasaan malas tu dah mengawal jari jemari aku yg montok ni . oke2 . anyway , selamat suda kita menjalankan ibadah puasa yg ke28 . alhamdulillah . masih diberi peluang oleh Allah merasai ramdhan ke 22 dalam hidup aku ni .

semalam , adalah hari berbuka puasa aku bersama famili aku . semalam jugak lah hari perkenalan ncik ayen dgn famili aku , maksud nya , perkenalan dgn makcik pakcik dan sepupu sepapat aku lahh . dgn mak ayah abang aku , die dah kenal lama dah . dah rapat pun dgn mak ayah abang aku . so , kali ni berkenalan pulak dgn famili besar aku . ececehhh . macam nak kawen dah pulak . ehemmm ! haha !

kami berbuka di Village View kat Jalan Reko tu je . service , not bad lahh . makanan pun not bad . habis licin kami kerja kan . kenyanggg . semalam makan untuk 13 orang , semua sekali rm470 . hhoho ! mahal sungguh . memang lah . kami pun order lauk yg tak hingat dunia . haaaa ! padan la kena bayar memahal cenggitu hekkk .

oke2 . alang2 dah aku update entry ni , aku nak ucap kan selamat hari raya . takot tak sempat nak update entry da . takot busy lah nak kemas2 balik kampung nanti terlupa sekejap lah kat belog ni . hihi . aku nak memohon maaf atas keterlanjuran kata selama di belog ni . oke . selamat hari raya . maaf zahir batiin . yang drive tu , drive hati2 oke . biar lambat asal selamat . bye . see u guys lepas raya . kampung kita takde tenet . tu yg tak boleh online tu . huhu . oke2 . sebelum tu , layan gambar semalam dulu k . :)


adek sepupu .

adek sepupu .

ayah su . (pakcikk)




 nak tgk full gambar , sila klik full entry kat bawah ni oke . :)

maksu + paksu


ibu + mama (maksu)




sepupu .

















No comments: