Thursday, August 18, 2011

ni sate ayam ke sate telur lalat ?

demmmm ! boleh tak aku nak mencarut2 kat entry neh ! sabar eqa ! sabar ! sabar !

aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

huhhhhhhh ! lega sikit .
aku rasa dah dekat seminggu aku tak pegi bazar kat area rumah aku ni . maleh den nak kobar kat mana yooo . kang kata aku tutup periuk nasi ko pulak wahai peniaga yg pengotor . cukup lah sekadar nak berpesan , kalau beli makan kat pasar tu , alert la sikit pasal kebersihan dia .

oke2 . hari ni aku pegi bazar kawasan rumah aku . memang aku terliur2 nak makan sate . tapi niat nak beli sate tu takde la . ( aku memang pencinta sate ! ) tetiba jalan2 dalam hujan yg renyai2 kat bazar tu , nampak lah sate . macam sedap je la kan . oke . aku beli 10cucuk tambah ketupat , dua cucuk . cukup lah untuk tiga org makan kat rumah aku tu . dengar azan je , terus aku sambar sate tu secucuk . boleh tahan jugak lah rasa nye . pastu cicah kuah dia . wekkk ! tak sodap kuah dia . aku tolak tepi kuah dia .

pastu makan nasi , lepas makan nasi , aku sambar lagi sate yg kedua , pastu sambar lagi yg ketiga , keempat , kelima dan keenam . tengah sedap menikmati rezeki allah , tetiba nampak macam putih2 kat lidi sate tu , . ni sate ayam ke sate telur lalat ni . perghhhhhhhhhhhhhh . gua rasa nak nangis derrrr . aku dah makan banyakk . pastu tekak aku terus loya . dan aku terus muntah . habis terkeluar semua . bodoh ayam betul . lu jage la makanan lu derr . ni sampai lalat bertelur bagai . WTH ! lu ingt lu jual makan utk anjing ke derrr ! haaaa . aku memang kurang ajar lah kan dgn org macam ni . tutup lah makanan tu . takde la lalat tu hinggap . lu biar dedah macam tu , setan pun datang makan derr ! sabar eqa ! sabarr !

dah ! kepada peniaga2 makanan , tolong laaaaaaaaaaaa jaga kebersihan . kami beli makanan korang , dgn duit taw ! bukan bayar pakai bulu ! aiiisshhhh !

boleh nampak jelas telur lalat tu !

shitt laaaa !

SUPER WTF !

7 comments:

♥ cik_farah ♥ said...

eeewwww!!!!
tu sebab x suke beli lauk kt luar..
ngeeee....

cik dot said...

euww.. gliny..

NurEqa said...

pasni pengajaran tok kte la . takmo da beli mkn kt luar da . huhuh :(

Khairil said...

eee..kita bako aje kedai tu...

Admin MK said...

Jadinya harus berhati-hati lagi sahabat...

| RoziAhmad | said...

kalau ko makan mesti ko pandai main piano. hahaha

NurEqa said...

bkn takat piano . violin , biola , seruling sume teror la . haha ! yg penting teror gler caklempang . hahaha !