Tuesday, August 16, 2011

panas hati betul lahh !

buat kawankawan facebook , jangan lah terkejut beruk bila korang dah tak nampak fb aku . hehe . aku deactive akaun untuk sementara waktu ni . aku memerlukan masa dan ruang to be alone . ceewaaahh ! bunyi macam orang sedih je ye dakk . memang sedih la . kisah percintaan agak mendinginkan bulan2 puasa ni .

so , untuk mendiamkan diri dan taknak sesiapa ganggu , aku deactive dulu akaun fb sampai hati aku ni dah cool . tapi biasa nye sekejap je hati aku ni nak cool . kekadang , 5 minit je dah cool . tapi kali ni aku betul2 terguris dan terhiris . sama ada aku tak paham dia atau dia yg tak paham aku .

perghhh . berat betul rasa nak berkongsi masalah cintan cintun kat belog ni . bukan tak nak share2 tapi tak nak semua kisah nak show off kat orang kan tapi aku dah takde tempat dah nak luah kan apa yg aku rasa sekarang ni .

kat fb tak boleh tulis panjang2 camni . tak puas nak luah kan . sebab tu aku sanggup deactive fb . tapi aku tak sanggup nak deactive belog pinky aku ni . sebab rasa nya kat sini je lah aku boleh tulis apa hati aku rasa sekarang . ceewwwaahhh !

sekarang ni aku tengah bagi pengajaran kat ncik ayen . aku nak dia rasa ! kaum laki ni kalau tak bagi pengajaran , dorang tak sedar . gua nak dia kenal sapa EQA . hhaha ! 5tahun untuk dia kenal aku , memang tak cukup rasa nyer . camne ni ? nak kawen dah ni . nak terus kan ke tak ekk . erkkk . pandai2 je nak kawen dah . hahah . abaikan pasal kawen tu . tipuu jerr . hikhik !
.
bila aku tension , aku rasa nak makan jer . pastu tidurr . tapi kalau tension di bulan puasa , bole ke makan ? hihih . dah lah . nak tidurr . k . bubyeee :D


No comments: