Thursday, August 11, 2011

rasa macam nak cabut kepala je .

huhhh . hari ni aku dieserang migrain . ntah lah kenapa . dari tengahari tadi sampai lah sekarang . lepas buka tadi , alhamdulillah oke sikit . tapi sakit nya masih ada . takpe lah . mungkin ini salah satu Allah nak hapuskan dosadosa aku .



sahur semalam pun aku kurang makan . makan setengah pinggan je . pastu bila tak cukup makanan untuk menampung keperluan seharian , tu yang saket kepala .

ehh2 ! nak ucap terima kaseh bebanyak lah kat kak Rozi Tiger . ehhhh ! Kak Rozi je . takde tiger2 . hihi . habis lah kena tempeleng kalau dia baca ni jap gi . ( haa  tu pegi belog die . pegi follow sekali . hee . *promote jap* ) hebat cikgu bestari ni . sampai gua teror dia ajar . rupa nya senang petik jari je kerja tu . huaaa ! berlagak pulakk . haha .

berita baik semalam yg aku dapat , aku dapat bonus jugak . terima kaseh . heeee . suka nye . kena lah bagi mak ayah nenek aku duit raya ni . sapa lagi nak duit raya . meh bagi no akaun bank . tapi jangan mintak lah nak berapa . biar aku je yg tetapkan nak bagi berapa . tapi dah dapat , jangan merungut . bersyukur je . hihii :)

oke lahh . chaww . nak pegi korea jap . nak main snow . byeee . ZzZZZzzzzzzzZzz !


3 comments:

| RoziAhmad | said...

halamak ai.. bagi duit raya la.. upah ajar ko tu.. hahaha.

Yana Farinha said...

hye..nice blog.. dah folo awk.. jom singgah blog sy.. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Fyzal said...

dropb by. sahur tu kena makan byk sikit.