Tuesday, March 22, 2011

takde tajuk !

Assalammualikum !

 entri dibuat disebab paksaan dari adek ku syg , .cik wany

1. Adakah anda rasa anda hot?
kadangkadang ! haha !

2. Upload pic anda dari PC sekarang.




3. Cerita pasal gambar tu.
           
gambar ni masa pergi jalanjalan dgn encik bibit .
spek encik bibit .
dalam kereta nak ke tasek cempaka .

4. Bila kali terakhir anda makan ayam?
pagi td . (tetiba lapar lak teringat kn ayam)

5. Lagu terakhir yang anda dengar.
jinbara . apa nth tajuk lagu die .

6. Apa yang anda buat selain dari menyelesaikan tag ini?
survey kamera lomo ! hehe ! nk beli jgk !!!!

7. Selain dari nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

kalau dengan famili , adek .
kalau dengan encik bibit dan kak mira , themuk . :)

8. Tag lagi 8 orang.
satu ayen !
dua kak mira kak mira !
tige syda syda !
empat ayu !
enam syura !
tujuh azwa !
lapan fateen !


9. Siapakah nom 1?
ayen - kekasih tercinta :)

10. Cakap sesuatu pasal nom 5.
wany - kau da lah themuk . pastu cantek plak tu ! heeee !

11. Orang nom 3 ada hubungan dengan siapa?
syda - hubugan sulit ke ?
tu saya tak tahu ! haha !

12. Bagaimana pula dengan nom 4?
ayu - kawan yang membuatkan harihari ku ceria :)

13. Pesanan buat nom 6.
syura - jangan nak tidur jer ! hahha !

14. Kata-kata cinta buat nom 2.
kak mira - eqa sayang ko :)

15. Berikan 5 perkara yang anda tahu pasal nom 1.
* sayangkan saya
* cintakan saya
* tahu segalanya tentang saya
* suka buli saya
* marah bila saya kacau dia tidur :)


16. Persamaan antara kambing ngan lembu.
persamaan fizikal nya walaupon berlainan rupa . lalala !

17. Perasaan bila buat tag ini.
lega sebab dah tunaikan permintaan wany . hihihi !
.
18. Adakah anda tahu rizman itu sengal?
tak tahu la plak . setahu aku dia gila . lalalala !

19. Gay or les?
kau tengok aku gay tak ? hahahaha !

3 comments:

~wany Giabiconi~ said...

SAKAI KAU KAK. HAHA LAWAK SIYH..:p

Kesah NurEqa said...

hahah . sakai cm ko la . haha !

ayuhidayu said...

aku kena tag...tp lambat lg aku ley wat entribye ke pahang dulu..haha..sabor na....