Saturday, March 12, 2011

seharian .

Assalammualaikum !

ok ! semalam saya dan encik bibit bersiarsiar .
pergi metro point kajang . saja jalanjalan cuci mata .
then nampak baskin robbins !
ouh damn ! lama sungguh tak makan .
dah minta hari tu kat encik bibit .
kalau nak pujuk , kena lah beli kan aku sumtink .
haha . bak kata encik bibit lahh . aku ni mata duitan .
nasib awak lah sayang dapat awek camni .
hahaha ! tapi tak lahh aku kikis duit dia sampai habis .
agakagak dah la kan .
ok , lepas metro point , kami ke tasik celaka . ehh ! bukan ! tasik cempaka !
haaa ! baru betul .
lepaklepak je . tengok orang berasmaradana .
aduhh . dah petang dah pukul5 lebih , orang ramai dah datang pon , nak berasmaradana ke ?
jaga lahh sikit adab tu depan orang ramai .
tak malu ke ?
aku bercinta jugak . tak lahh sampai camtu .
depan orang ramai tunjuk kasih sayang sangat tu .
cam lahh ko sorang bahagia .
okeoke ! forget about it .
kami lepak buat selamba lah .
makan pisang goreng . nyum3 !
ok lahh ! layan gamba jea !
malas nak tulis panjang2 !
daaa !

dapat yang kecik je :(

lepas mengidam aku !

drive carefully hubby :)

pinjam spek sayang . awak tak marah kan tangkap gamba banyakbanyak :)

pinjam spek lagi :)

eeee ! si themukthemuk !

heeee :)

"sudah la tu eqa" ayat encik bibit bila aku terlalu asyik nak snap gamba

menjamu selera :)




No comments: