Saturday, March 19, 2011

sedetik lebih :)

Assalammualaikum !
hey bloggers !
dah tengok merong mahawangsa ??


best ke ?
macam menarik .
tapi takde masa lagi nak pegi tengok lahh .
kewangan pun tidak berapa memberansangkan dihujung bulan ni .
so tunggu cukup bulan lahh .
tapi soundtrack dia memang da bomb !
best sangat lagu anuar zain tu .
memang sesuai lagu aku bagi untuk encik bibit aku .
nghe3 ! berlagak jap macam aku yang cipta lagu tu .
walaupun aku ni tak suka la sangat kat anuar , tapi lagu dia best .
dia hensem ! hehe ! ok ! layan !


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


No comments: