Thursday, March 03, 2011

alahai ! cik syda kena tinggal keseorangan !

Assalammualaikum !
di hari jumaat yg indah ni , apa menu untuk lunch yer ??
heee . tengah sebok online ,
tetiba ada lak call masuk .
"eqa ! eqa ! kau kat mana ? alaa eqa ! balik opis eqa . tolong la eqa . aku takde kawan ni"
hahah ! cik syda la tpon !
cian dia tuhh !
pastu dia anta msg :

see ! sapa tak sedey doe kawan text camtu ,
aku tak bole la tengok kawan aku sdey2 ni .
si syda ni kena tinggal ngn cik ayu lahh !
hey ayu ! how dear u tinggal kn si kecik tuh !
haha .
aku pon dengan rasa belas kasihan dan berperikemanusian , balik lahh opis .
teman kn die makan jap g .
actually belum balik opis lagi ni .
update blog dulu .
haha !
teman kan dia makan .
nak mkan ape yer ?
haaaa ! Chicken Chop lahh !

itu je lahh makanan yang menyelerakan aku kat kafe opis aku tu !
yang lain , sume cm tiuuuttttt !
haha ! malas nak cakap ! rasa lahh sendiri !
ok !
chaw ! nk siap balik opis .
cik syda , nantikan kepulangan beta dengan penuh harapan . haha !

2 comments:

ayuhidayu said...

ngek..aku g alamanda latime tu....
die bz sgt..so kena tinggal la..huhu

Kesah NurEqa said...

haha .
taw . die gtaw ko g alamanda .