Tuesday, February 15, 2011

macammacam kesahnya !

Assalammualaikum .
maaflah . lama tak berupdate belog nih .
hoho ! takde cerita menarik .
aku bz tengah buat belog aku jadi cantek .
hehe .
sekarang ni berjaya lahh buat yang basic2 .
belajar buat banner .
pakai PHOTOSHOP . hehe !
dalam laptop aku memang berabad dah install adobe photoshop .
tapi haram tak pernah guna .
tak reti doee .
hahah !
ni encik chinta aku yang ajar sikit2 .
pandai lahh sikit .
so terhasil lahh banner aku kat atas tu walopun tak berapa cantek .
tapi ok lahh da ada banner sendiri .
dari kaw , ada ke ?? ( yang takde banner je oke ) hahha !
next pembelajaran , aku tengah godam godek coding2 template kt belog nihh
hehe .
nak cari yang mana kod background nya .
kod text nye .
kod sidebar nye .
dan macam2 lagi .
banyak kan lahh tengok tutorial yang blogger2 lain yang baikhati buat tutorial .
search jewp kat gugel . taip TOTURIAL BLOG .
haa ! kan berlambak keluar .
hehe !
ok . aku nak sambung menggodek nih .
pada korang yang tengah berusaha jugak tu , selamat berjaya la kita yer .
samasama lahh kita mencari tangga kejayaan .
aku ni tetiba jadi obses sangat kat belog nih .
bukan obses nak update tapi obses edit mngedit .
( wah ! sambung cerita plak . tadi bunyi cam nak abes story da . huhu ! takpe2 aku sambung sikit je lagi ! )
oke ! sambung : aku ni banyak idea yang tak berapa kreatif la .
kat mana lagi ak nak curah kan .
fb mana ak bole design2 background sendiri .
so kat belog ni je lahh yang aku taw .
so disini lahh destinasi ku mencurah kan segala nya .
ngeh3 !
tapi sedey lagi . follower pon tak sampai 10 .
alamak ! malu nya kat blogger2 yang tengok page aku ni .
malu2 ( sambil sorokkan muka ) haha !
so sesapa yang dah view page aku ni , tolong lah follow !
im begging u ! wahh ! terkeluar omputeh aku !
plz plz plz ! (merayu)
kaw da view kan ? haaaa ! tak reti klik button follow belah kanan kaw tu ke ? (memaksa)
haha ! macam2 cara kan ? tapi semua nya bergantung pada anda .
saya tidak paksa .
saya cume berharap .
ngeeee !
ok lahh ! c u on da next entry !
chaw bebeh !
Assalammualaikum !

No comments: