Sunday, February 20, 2011

entry awal pagi !

haa ! dah pukul berapa ?
3.00 am eqa !
kenapa tak tidur !
esok kan kerja !
esok kat opis , mula lahh kau menguap sampai petang !
sebab apa tak boleh tidur ?
meh nak bagitahu !
nak tahu ke ?
nak tahu ke tak nak tahu ke , ambil tahu je oke !
ape kaw merepek ni eqa !
okeoke !
sebenarnya , pagi tadi aku bangun pukul 7 pagi .
pastu sambung tidur sampai pukul 11.30 pagi .
(masih pagi oke !)
kemudian mandi , makan , online , tonton tV (skema je) .
mesej bersama encik chinta sebentar sementara tunggu pukul 5 .
nak lepak minum .
pastu tetiba je macam mengantuk .
cancel lepak dengan encik chinta .
"ayen , eqa cm ngntok laa . lpk mlm boleh? pukul8"
encik chinta pun hanya mengikut segala kehendak saya .
ok ! pukul4.40 .
mula memproses taik mata .
nanti ! set alarm dulu !
set alarm pukul 7 .
ok done !
ambil bantal busuk .
tutup muka ! indah nyaaa !
zzzZZZzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz !
tetiba rasa cam lama je aku tidur .
dah pukul berapa ni .
tak bunyi lak jam .
gelap nya .
ehh . pukul berapa ni !
capai nset . tengok jam dah pukul 9.15 mlm !
aduhhh ! janji nak jumpa encik chinta pukul8 .
heehe . maaf sayang !
mesej berlambak2 masok dari encik chinta .
hihih !
lama kan saya tidur .
tak sembahyang ye eqa ?
hehe ! saya cuti . harap maklum ! :))
kenapa jam tak bunyi ?
heheh . salah set jam la . set jam untuk hari isnin !
memang lahh tak bunyi hari ahad . ngeh3 !
tak paham ? eee ! buduh nya kaw !
hahaha !
dats why la saya tak boleh lelap ni . ermmm .
esok keje ke ?
dah ari isnin ekk ?
ye ke ?
ngeh3 !

No comments: