Tuesday, February 08, 2011

eqa meet scha !

 perbualan melalui GOOGLETALK dengan AYU !
 
ayuzamri:
haha
scha ade kat opis aku nie
hoho
 
nur eqa:
scha spe ??
scha al yahya ke ??
huhuh

ayuzamri:
ye la
ngh make up
huhu
 
nur eqa:
fuyooo .
wtpe die dtg ?
swoh die dtg bendahari wehh .
huhu .

ayuzamri:
haha
die ade shoting kot
ntah laa



hari dlm sejarah !
ak jmpe SCHA AL YAHYA !
ouh my godd ! betul ke tak ni ?
sebelum ni de gak jumpe artis laen . tapi , tak sehappy cam aku jumpa SCHA ni .
aku tak taw kenapa aku suke sgt .
aku memamg tak penah mimpi or fikir pon akan jumpa die .
tapi biasa la kan . apa yang kita nak , tak semestinya dapat . dan apa yang kita tak pernah fikir , tak semestinya tak jadi .
hari ni , 09 Feb 2011 .
besday syda !
hari ni jgk ak jumpa SCHA !
Scha sgt baek !
aku dan ayu sedang menungu syda kt foyer .

ika : alaa yu ! scha x g lunch ke ? mst die lalu cni . nk tgk die .
ayu : haha !
ika : die de apa dtg cni ?
ayu : nth la .

tunggu tunggu dan tunggu .
aku nampak lahh sekumpulan yang tdak di kenali lalu btol2 kt foyer depan aku .
sekali ak pandang , SCHA la !
aku pown . Hye SCHA !
SCHA pon berbalas la HYE !
pastu nmpk syda brkedek2 jln blkang SCHA .

ika : ayu ! jom tangkap gmba dgn die yu ! cepat yu !
ayu : kak . nk tangkap gmba boleh ?
SCHA : kta BOLE !

yeyyyy !
cepat2 ! snap sekali jer .
 wahh ! besh nye ! ak dpt pelok SCHA !
yeyyy !


pastu dah naek kete !
nampak SCHA trkedek2 lari nak ke kete .

ika : ayu ! cepat amek gamba die !
ika : kak ! cepat senyum !


die pon senyum dan peace dan muka comel die !
arghh ! damn cute !
kak ! ika nk meet akk lg bole ?
akk baek sgt !
akk cantek sgt !
akk freindly sgt !
akk comel !
akk cute !

2 comments:

ayuhidayu said...

scha mmg baek laa....suke2...

Kesah NurEqa said...

ak 10kali ske . heeee :))