Wednesday, February 23, 2011

eee ! takottttt !

Asslammualaikum !
smlm ada lahh tunjuk perasaan kat bangunan opis aku ni !
perghh ! dahsyat sungguh !
abes pintu kaca kegemaran ku berkecai seribu !
itu semua tingdakan berani mati para2 student yg tak puas hati sbb apa nth .
malas nak cerita .
nanti kontroversi pulakkk .
polis mengawasi kawasan ! ngeh3 !


darahhh !

berkecai pintu kaca utama opis aku !


bomba pon ada :))

kaca & darah .

rugiiiii !

darahh .

darahh lagi


adoii . mengeri kan lahh .
aku tak boleh lahh tengok darah2 bersepah cam tu !
tolong lahh bersihkan sebelum aku tengok !
huhuh !
siap masuk berita TV9 & TV3 doee !
femes kan ?
ngeh3 !
hari ini , aku datang opis , disambut kaca2 yang bersepai .
dan juga darah2 yang bergelimpangan !
ehh . betul ke bahasa melayu ak ni .
i sound silly when i write in malay !
wahhh ! ayat sape uhhhh !
:))

No comments: