Tuesday, October 18, 2011

Konsert KLfm Bukit Ekspo UPM + Meet Ayunar .

hoyeah ! hoyeah ! finally siap pon edit gambar dan video . gambarnya tak banyak pun tapi tak tahu kenapa macam remeh gila nak edit gambar kali ni dan for the 1st time gua edit video derr . edit letak link blog ni je . aku baru first time nk post video . so , baru la terhegeh2 nak belajar buat semua tu . hokeyh2 . kita mula kan entry kali ni yerr .

semalam , ada konsert free kat UPM ni sempena majlis konvo student UPM . aku selaku staff cemerlang UPM , harus lah turut join konsert tu untuk bagi sokongan k . ekceli , ada dua hari konsert . ahad dan isnin . kedua2 harinya aku datang oke . tapi yg hari first konsert tu takde gmabar sebab tak bawak kamera . pakai kamera nset tapi jauh nun disana retis tu .

malas lah nak cite konsert yg fisrt tu sebab takde gambar . tak syiokk . tapi aku nak bagitahu sapa yg dtg je oke . yg dtg mlm tu , one nation emcee , Adam+VIP . karen tan (AF) pastu yg lain2 tak ingat dah . konsert kedua pulak , shila amzah , hazama , ah chong , tauke raja lawak , meet uncle hussein , shila abdul pastu sapa lagi ntah . lupa sudaa . dorang bersorak gila babeng kuat sampai cair taik telinga aku masa hazama n shila amzah nyanyi . memang penuh peminat dorang . aku datang awal . sebab nak dapat port depan . baru cantek nak amek gamabar kan . heeee . oke lah . layan gambar sikit ni .
yeyy . baru sampai .


tauke + ah chong 

shila abdul . alamak ! gamabr dia tgh nganga la plak. agagaaga ! :D

hazama ku . :D


DJ KLfm .


comel sungguh dia ni ,

ehh awak ! kenapa awak cantek sgt ni !
 ni video masa konsert :





oke . dah habis pasal konsert . pastu kan . aku jenjalan kat booth kat situ sekali nampak banner AYUNAR . pe lagi . gua serbu la terus . hari ahad tu dah datang , beli dua inner . pastu balek rumah , try punya try  ,aku selesa gler yg inner ni.. sebab cari kat downtown pun tak jumpa pun seselesa inner ayunar ni . hari isnin , aku datang lagi nak tengok konsert , aku serbu lagi booth ayunar . aku amek dua lagi . hee . kenapa la ekspo ni buat tgh2 bulan . gua kering kontang . kalau dah gaji tu , mau setiap 10minit kak ayunar kena pegi amek stok baru . ngeh2 ! pastu aku dgn tak tahu malu nye , cakap nak gambar ngn dia . yea . nanti kalau cakap lambat2 , die layan customer lain plak . sementara die tgh layan aku tu baik aku terus ajak gambar . sumpah cantik orang nya . aku jatuh hati doe . huahua . gaji ni , aku nak tambah lagi koleksi inner tu . kali ni beli online la plak . sebab dia ada kat booth UPM ni sampai rabu ni je . nak tunggu gaji , minggu depan la pulak . makna nya , minggu depan la aku beli . heee . kali nak beli 40pasang terus . ngeh3 ! vleyyyy ? :D

ngeee . jangan jeles .
gemuk nya aku . takpe . tgh kumpul duit beli Primeum Beautifu l .hukhuk !
okee . byee . nak balekk .

No comments: