Saturday, October 29, 2011

hepi 5th anniversary fer us :)

perghh . lama sungguh tak hapdate . macam biasa lah kan . mood nak update takde . tapi bukak blogger ni memang wajib .

oke2 . hari ini genaplah 30/10/2011 . maka , genap lah hubungan aku ngn ncik ayen selama 5 tahun . betul2 tak sangka boleh bertahan lama macam ni . dari tahun pertama sampai sekrang , memang tak lari dari masalah . masalah ni settle , masalah lain yg datang . gaduh hal ni , pastu baik , pastu gaduh balik hal lain . selama 5tahun macam tu . tak sangka pulak kami boleh bertahan dalam keadaan macam tu even each of us panas baran . tapi sifat yg kena ada untuk tahan lama ialah TOLAK ANSUR .

siapa kata kitorang tak selalu gaduh ? kitorang , hari2 gaduh . tak pecaya ye ? lantak korang . hhhaaha ! petua aku , senang jer untuk tahan lama . tolak ansur . pecaya . forget&forgive . sayang each other . sabar . kenal perangai masing2 . thats all .

aku sangat2 bersyukur Allah bg ncik ayen ni untuk aku . harap ni lah jodoh aku yg terakhir dan kekal sampai bila2 . nak kata dia perfect semuanya , tak lah . adalah jugak perangai buruk dia yg buat aku selalu give up tapi bila pikir balek , aku pun bukan sempurna ,. so , kitorang terima diri masing2 seadanya . perancangan untuk menjadi halal tu dah ada tapi tunggu Allah yg tentukan . jodoh kan kat tangan Allah .

oke lah . sekian . doa kan jodoh kami bertahan sampai bila2 oke . :)
















1 comment:

faza nyna said...

alhamdulillah,,
lama kau bertahan..
terima seadanya itu penting,,
hope lepas ni terima berita gembira dari kau,, cepat2 la go to the next step, xmo tunggu lama2 lg k,,hihi