Sunday, October 09, 2011

kenapa perempuan kena mekap ?

yeahhh . akhirnya , barang yg aku tunggu2 dah dapat . heee . dah lama aku nak beli benda alah ni tapi aku malas giler nak beli kat online shop . sebab takot dapat barang dah hancur . so , aku dapat tahu kawan aku jual bendaa alah ni tapi bukan yg betul2 aku nak . die jual lain sikit . so , aku tanya la benda yg betul2 aku nak , die kata ada tapi die takde stok lagi . so aku pun tunggu dgn penuh harapan .

last2 dia call , kata barang dah ada dan terus die nak hantar kat rumah aku . see ! bagus kan . siap hantarkan kat rumah aku tu . barangnya adalah ........

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

taaddddaaaaaa ..............


heeee . impian aku nak amek yg 120 kaler tu tapi takde la pulak . so , amek la ni dulu . bukan nak jadi mak andam pun amek banyak2 kalerr . heee . ncik ayen punya memekak sebab beli eyeshadow ni , tak usah citer la yerr . bukan main menganjing lagi die aku beli ni . dia kataa membazir jer . huhh ! aku ni mak andam wannabe . biase la kan . hahaha ! meh nak review sikit apa yg aku pakai selama ni .

bb cream maybelline . sungguh halus mulus kulit aku . 

two way foundation . in2it .
eyeliner eliantoo . bestttt . sebab berus die keras . 


concealer silkygirl . menutupi musuh2 yg tertepek kat muka ni .
mascara .

eyeshadow silkygirl .

blusher silkygril . :)
okeyh . sekian . jawapan untuk tajuk entry ni , korang fikir lah sendiri . jawapan aku , sebab nak tambah cantik kott . hukhuk .

2 comments:

kakyongnida said...

serius kite tak pandai makeup :)

NurEqa said...

laaa . tak pe . nt lama2 pandai la tu . kte pon masuk kolej bru nk mekap2 . heeee .