Saturday, April 16, 2011

online shop yg menipu duit orang !

Assalammualaikum !
hehe ! entry kali ni bukan nak cerita pasal online shop yg menipu org .
tapi aku nak beli barang kat online shop ! :)
huhh ! lama rasanya tunggu bulan ni habis .
ye lahh . duit pun dah kering kontang ni :(
nak makan pun , aku 'paw' mak aku !
hahhaa !
ouh yer ! bila dah hujung bulan . mula lahh terfikir dan berfikir nak beli apa yer gaji ni .
jengjengjeng ! hahah ! memandangkan lens aku dah lama tak tukar , dah nak dekat setahun rasanye .
so aku decide nak cari lens .
pegi lahh tengok kat fb .
wooowww ! rambang mata den .
aku tertarik betul dgn yg ni . FYNALE HONOO .


see ! cantek kan ??
harga ? RM40 jer !
murah kan ? period utk setahun.
made in Korea .
aku ingat nak beli dua .
satu lagi aku nak beli yang  
Fynale GARA .

haaa ! cantek kan ? hee .
yang ni RM30 jerr .

so semua sekali RM70 .
free postage .
beli online je kat NH Cosmetics .
ada terbaca kat belog sapa nth katanya service dia bagus .
tu nak try tu .
banyak customer dia post kat wall dia pun kata barang dah sampai kat tangan dorg (customer) .
so boleh trust lah kan .
tunggu gaji oke . hehhe !


pape pun , aku kalau nak beli online , aku selalu mintak pakcik google tolong aku pastikan samaada online shop tu jujur or menipu orang.
rajinrajin kan lah tangan tu buat research dulu sebelum beli .
nanti nak mengamuk tak guna jugak .
aku selalu layan page fb ni page orangorang yg ditipu, difitnah, dan lainlain .
so kat situ , tau lah macammacam style orang yg nak menip kita .
pape pun , juz beware oke .
buat masa sekarang , aku baru beli online , baru dua kali je .
hihihi .
kekadang , tengok sendiri depan mata lagi puas hati kan ??
tapi kali ni , aku rasa macam aku tak jumpa lens yang cmni .
so beli je lahh online kan :)
As Salam :)

No comments: