Friday, May 17, 2013

alhamdulillah . baby KEMBAR .

Subahanallah alhamdulilah allahuakbar !



setelah genap kandungan 3bulan , aku disahkan pregnant KEMBAR . ya allahhh . menitis air mata kesyukuran kali kedua . masa dapat taw pregnant hari jumaat 3 bulan lepas menangis depan suami . hari jumaat hari ni doktor sahkan TWIN menangis depan doktor . indah betul hari jumaat .

masa 7 minggu haritu scan kat KK dia kata nampak kantung je . baby nye tak nampak . ya allah . risau bukan kepalang . doa je sentiasa supaya anak ni sehat dan panjang umur . so doktor bagi die besar sikit baru scan balek . mungkin sebab dia kecik lagi tu yg tak nampak . so hari ni genap lah 3 bulan kandungan aku , aku pun gagah lah kan diri ke KK . dengan harapan dapat tgk anak kesayangan aku ni . dan harap sangat2 die membesar dgn baik . sebab aku mabuk habis . makan pape pon tak bole . hari2 makan biskut tiger . makan roti sekeping dua . so masok bilik doktor . ditemani asben tercinta . doktor terus suruh baring . pastu scan2 nampak la si baby . doktor cakap ok . nampak tak kepala die badan dia . pastu jantung die . ok nampak die sehat . pastu doktor tu macam terdiam . aku tengok je lah monitor tu . nampak doktor scan ke sana pastu ke sini sikit . dlm due tiga kali . pastu doktor tu cakap . ehh jap japp . kembar ke anak awak ni . aku dah haaaa ! ya allah ! . betul ke ? pastu die cek lagi . haah lah . kembar . ada dua jantung . pastu terus aku jerit asben aku . awakkk . tengok lah sini . kembar la anak kita . pastu doktor tu tunjuk kat asben . asben apa lagi senyum lebar la die ;. aku rasa macam nak lompat bintang kat situ . asben memang nak sangat kembar . haa kan allah dah makbul kn permintaan die . terus alhamdulillah tak henti2 sepanjang scan tu.

serius macam tak pecaya . anak first dah kembar . walawehhhh . kuat baka laki aku ni . famili asben memang keturunan kembar yg sangat pesat . huaaa ! ayah mentua aku kembar . sepupu asben pun ada jugak kembar . so anak aku jugak lah kembar . semoga anak2 mama sehat ye syg . dok baik2 ye . jgn gaduh2 ye . hekkk !

so doktor terus refer hospital sebab kembar ni kena jumpa pakar . so nanti kena pegi jumpa pakar pulak . semoga anak mama@mummy@ibu@mak@bonda sehat2 je yee . korang jangan lupa doa kan semua nya selamat ye . :D

2 comments:

Rina Ellisa said...

waaa.. best Nye dapat kembar.

tahniah sis :)

Rina Ellisa said...

waaa.. best Nye dapat kembar.

tahniah sis :)