Thursday, February 16, 2012

Review service U Mobile . Internet murahhh :)

sekarang ni rasa nye buat entry macam dua minggu sekali je . hukhuk . tak boleh nak buat pe lah kalau malas tu menguasai diri . nak cerita pasal trip pegi langkawi pun tak buat lagi . tengah edit gambar lah . kasi santek menarik sikit . sodap sikit mata korang menengok nanti .

entry ni berbaur iklan perniagaan sikit k . :D

ehemehem . hari ni aku adalah pengguna u mobile yang baru . setelah semua line aku teroka . digi je belum teroka lagi . hari ni nak teroka u mobile plak . ni opismate aku yang comel ni lah promote . (saje puji die sebab hari ni dia nak belanja makan secret recipes . haha )

tapi aku masih pengguna celcom jugak . dan ayat paling aku seronok nak cakap adalah , gud bye MAXIS . takde lagi aku nak membazir duit kat kau ! skitsikit tolak kredit . apa jadah nye semua tu . kawankawan yang lain pun sama . tetiba kredit kena tolak . die ingat aku perdana menteri ke banyak duit nak beli topup tiap2 jam . huhhhhhh !

tapi celcom the best . saya amat sayang celcom . dah murah . call pakwe pun murah . line full bar je kat manamana . memang terbaik lah celcom ni . tapi aku pakai u mobile sebab nak internet je . sebab internet die murah kot . RM28 utk internet , unlimited . ada 100min call free dgn ada SMS free . tapi tak ingat berapa ntah . malas nak cek . tapi satu keburukan dia , coverage dia tak berapa nak tiptop meletopss sangat la . tapi ok lah ada dari takde . pasni boleh online kat luar .

biasa nye online kat rumah pakai wi-fi je . kalau keluar , mula mencari wi-fi free . tapi sekarang tak payah cari wi-fi je kena cari coverage lak . hukhuk . ok lahh . sekiaannn . nanti2 lah ekk cerita pasal langkawi . banyaklbebenor lah gambar nya . kena watermark bagai . hukhuk . kbaiiii .

2 comments:

laddiey G said...

secret recipe x menjadi... tu tunggu ko dgn rozi banje bday akk kan? hahaha

NurEqa said...

erkk . besday akk semua org cuti la . hahha .