Sunday, December 25, 2011

kelamkabut .

Salam ahad semua .
alhamdulillah . baru sampai rumah dari port dickson . semalam ada famili day kat opis aku . 2hari 1malam je . seronok tapi macam dissapointed sikit . nanti next entry la ye aku cerita pasal famili day tu .

tema famili day kali ni , tema koboi . so aku last minit baru nak pegi cari baju bagai . gaji pon lambat masuk . tu yg nak beli tunggu gaji . dah esok nak pegi famili day , mlm ni baru nak cari baju semua . pastu dan2 je ncik ayen domam . so cancel . hati dah tak tenteram dah sebab takde baju yg sesuai nak pakai untuk dinner yg tema koboi tu . ncik ayen kta pg esok nya baru pegi cari . aku pun terpaksa la ikut . tak kan la dia demam2 aku nak paksa kan . nasib gerak pegi pD tu pukul 1 tghari . so ade lah masa sikit nak beli brg last minit kat the mines .

oke lah  . tunggu lah next entry kalau nak taw apa yang best dan apa yg tak best pasal famili day kali ni . ok . bubyeee :)

dah lepas beli barang , baru lah boleh senyumm . :)

No comments: