Friday, September 16, 2011

selamat bertunang .

lama sungguh tak hapdate belog . ntah a kenapa malas sangat . mungkin sebab minggu ni perut penuh je makan free kot sebab tu sampai malas nak update . heee . maaf la ye . oke2 .  entry aku hari tu pasal kawan aku tunang kan . so sekarang nak update pasal tunang dia je dulu oke . pasal makan2 free tu next entry la ekk .

majlis tunang tu buat di klang . majlis buat malam tapi aku petang dah gerak . saje datang awal2 . sampai rumah dia pukul5 . lepak2 borak2 sampai lah nak dekat mula majlis . alhamdulillah . kawan aku lagi sorang dah selamat ditunangkan . seronok sangat tengok dia hepi . semoga kekal hingga akhirnya .

makin ramai tengok kengkawan tunang ni , aku pulak makin tak sabar . haha . takde lahh . seronok tengok dorang pakai baju cantek2 duduk pelamin cantek2 . make up cantek2 . pastu macam jadi artiss sekejap . sebab kameraman sume tangkap gambar kita yg cun melecun tu . ceewaahh . hukhuk . dah laa . layan gambar jap ekk .





hehe . amek berkat jap yerr :)




No comments: