Tuesday, March 27, 2012

mulut orang busuk hati memang macam @#$%&* .

lama nya tak hapdate . malas sangatt . btw , spek hello kitty tu comell kan . bukan aku yang comel tapi spek tu . sekian . :)

Makin tiba hari nya kenapa makin banyak dapat mimpi yang tak seronok ni . Ya allah . Kuat kan lah hati kami . Permudahkanlah urusan kami .

Harap mimpimimpi tu semua mainan tidur semata dan bukan petanda utk apaapa yang buruk . Harap semua nya selamat . Lagi sebulan je lagi aku akan bertukar status jadi tunangan orang . Alhamdulillah . Selama lebih kurang 6tahun aku tunggu . Insyaallah allah permudahkan jalan kami utk peringkat seterusnya .

Ade jugak kengkawan macam pandang serong dan cakap yang tak sedap didengar pasal aku dah nak kawen . Yelaa . Kalau dah bertunang tu mesti lah tak lama pastu nak kawen kan . Ada yang cakap aku masih awal lagi nak kawen . What the fish !!! Kawen awal salah kawen lambat salah . Habis mana yang betul . Beb ! Lain orang , lain jalan nya . Allah dah tentu kan semua tu tok setiap hamba die . Buat apa pulak kau nak pertikaikan aku nak kawen awal . Hadoiiii . Kau jeles ye aku nak kawen . Pasni peluk2 dah halal . Yang kau masih haram . Huhu . Sepatutnya kau sebagai kawan doakan yang terbaik untuk aku . apa punya kawan lah kau ni ! ntahntah , 2-3 bulan lepas aku tunang , kau yang kawen dulu . haaa . tu kau nak kata apa plak ?

Takpe lah . Ikut lah orang nak kata apa . Asal kan korang bahagia . Klahh . Doa kan urusan aku semua berjalan dgn lancar ye .
posted from Bloggeroid

1 comment:

laddiey G said...

let it be.... akak pun kawen awal what.. okey jek.... janji kite tahu ape yg kite buat....