Friday, January 07, 2011

chenta hati .

MUHD AYEN :

keistimewaan beliau :
♥ tersangat larh kelakar .
gilagila .
sporting (x sume perkara) heeee !
tukang habes kn makanan aku .
banyak mulut !
buli membuli .
♥ ske mengumpat !
♥ SELALU wt ak gelak . (klu ckp atau jumpe , x pnh skali die x bg ak gelak) he always make me smile walaupon sekejap .
penasihat saya .
pendengar setia saya .
peminat setia saya !
penghiburhati saya .
romantik ? ouh tdkk ! romantik apabila saya nk saja ! hahah !
♥ sentiasa tunai segala kehendak saya (dgn rela dan paksaan) hahah !
♥ die knl spe saya .
♥ taw ape yg saya mahu !
♥ taw selera sy !
♥ taw citarasa saya !


fyi , dis years , gonna be our 5th anniversary .
brjaya atau tdk , kte berserah pd jodoh .
rahsia kami :

♥ bergurau senda lah kamu brsama pasangan .
♥ sayang larh setiap saat .
♥ percaya ( walaupon kekdg x bole pecaya ) haha !
♥ dengar kata
♥ sabar (ayen yg selalu maen kn peranan ni) hee !
♥ selalu wt aktiviti brsama .
♥ klu merajuk tu , x paya la lama2 .
♥ tolak ansur / mengalah .
♥ klu mara tu , mara kjp2 suda la . (semua org wt silap ryte? so brmaafan kn lebih mulia)
♥ setia .
♥ jujur .
♥ bg peluang .
♥ paham .
♥ tolongmenolong .

** ada nya semua itu , alhamdullillah , kami brtahan sehingga kini .
semoga allah kekal kn jodoh kami selama nya . aminnn !

No comments: